Måndag 18/1

Tjena.! Hoppas allt är bra mer er! Ja, jag har tidigare kikat tv och nu är det dags att sussa. Tidigare idag så mådde jag inge bra. Det var nämligen så att jag hade en fruktansvärd huvudvärk och ont i halsen. Så jag har druckit mycket honugs te och vilat rösten. Känner att det är lite där det tar eller mest känner av det.

Har vilat lite på dagen också, börjar må lite bättre. Men jag ska väl inte ta ut något i förtid förrän imorgon. Men annars idag då.? Jo jag har jobbat bara. Det var lite kämpigt, men det gick över efter ett tag. Hoppas bara jag mår bättre tills på onsdag igen. Dags att jobba igen då.



Min tidning, mitt vatten, iPod, Pandoil, Bafucin och sist, men inte minst en skål med vanilj yoghurt med fullkorns flingor och lite banan. Tidigare idag så såg det ut så här. Lite mellamål efter jobbet...

Nej ni, nu ska jag sussa då! Vi hörs ju imorgon igen.
Sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0