Stökigt värre..!

Upptäckte nyss att ett av mina sängbord såg ut så här..



Flaskor, glas, tallrikar, mugg, chipspåse..! Hmm.. dags att börja städa tror jag. Fast okej, det här är ändå från igår och idag. Har ju legat i sängen hela dagen och kikat på en massa filmer som har gått på tv. Jättemycket filmer har det gått från Harry Potter till Kalle och Choklad Farbriken, Star Wars I, Smekmånaden, Ice Age 2 och mfl. Men det passade mig bra med tanke på att jag legat i sängen HELA DAGEN. Planerat resten av helgen har jag också gjort. Bra där!



Jaa som jag tidigare nämnde så ska jag på bio imorgon. Ser fram emot att det. Är inte så värst sömning, men jag måste väl sussa. Annars blir jag uppe i natt igen.. NEJ TACK!

Vi hörs imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0