Gårdagen 100102

Kort om gårdagen..

Igår var jag ju med mina bröder och en av mina närmaste vänner Gisela på bio. Vi var ju och såg Avatar 3D (fan, märkte inte ens av 3D effekten - ett råd. Se den vanliga istället) och filmen var jättebra. Den var inte alls som jag förväntade mig. Folk hade ju sagt att den var bra, men jag visste inte riktigt om jag ville se den. En massa konstiga blåa gubbar och så. Fast jag kikade på vilka skådisar som var med i den. Eftersom det var ganska många som jag kände igen så var det absolut värt att se filmen. Det är ju grymt bra skådisar i den filmen så.


Den här reklambilden dyker ju upp överallt. Blå smurf :-)

Aja efter filmen blev det käääääk. Vi var ju sjukt hungriga. Sedan drog vi hemmåt. Jag var fortfarande seg efter nyår. Vänt på dygnet och grejer. Aja, men när jag kom hem slänge jag mig på sängen och kikade Star Wars: Episode II. För er som inte kanske vet så ääääälskar jag dem filmerna. Enda sedan jag var liten och såg dem här riktigt gamla filmerna. Action, Science fiction, Thriller och Komedi, okej och lite Drama är liksom min filmsmak. Helst Action blandat med Science Fiction som t.ex. Avatar. Well, that's me.!





Det var min dag med la familia.. :-) Så trevligt önskar jag att jag kunde ha varje dag.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0