Helgen som varit.

Hallojsan!

Trött som attans, ont som attans och jaaa. Sådant är livet. Om bara några minuter ska jag gå och lägga mig. Min helgen har varit både och. Är glad att den är över och att det är måndag. Har mycket att se fram emot. Hela dagen har jag fullt upp. Ser nog mest fram emot kvällen. På morgonen jobbar jag, sedan ska jag iväg och träna. Efter det ska jag träffa Gisela och på kvällen är det middag med mina kära vänner. Se! Mycket att se fram emot.

Helgen som var nu har varit tuff. Vaknat 04.50 på morgonen och kommit i säng kl.22.40 på kvällen (jobbat HELA dagen). Idag var det lite bättre 9.00-20.00. Nu kanske förstår varför jag är glad att helgen är över.

Haha kika spindeln jag hittade på jobbet igår. Den var i källaren, satt på en dörrkarm.


En stor jävel, eller hur kompis. Den kommer krypandes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0