Irriterande huvudvärk..

Ja, jag mår mycket bättre och jag fick en hög feber som nu har börjat gå ner. Tidigare berättade jag ju om hur jag skulle få ner febern. Jag frossade så att jag blev orolig. Klädde på mig mer. Blev lite tveksam om hur jag skulle få ner febern så jag pratar personligen med min lillebror. Han är geniet i familjen att ni inte kan ana hur duktig han är. Han hjälpte mig mycket idag.

Okej, jag hade fel angående att klä sig varm och svettas ut febern. Men inte helt fel. Behöver inte klä sig varmt utan så här: Man ska försöka kyla ner den. Om man börjar frysa så är det nästan viktigt eftersom då håller man den nedtryckt så gott det går. Men det är bättre att svettas ut febern och inte ta någon tablett. Låta kroppen sköta det hela själv. Så jag har låtit kroppen sköta allt idag vilket var bra för jag hade 38,1 och nu har jag sjunkit till 37,4. Imponerande huh?!

Vad har jag mer gjort? Jo jag har ätit saker som är bra för magen. Men nu har jag fått en galen och irriterande huvudvärk. Blir galen. Men men mina vänner. Nog för idag/kväll/natt. Nu ska sjukligen försöka sova. Förhoppningsvis mår jag mycket bättre imorgon/ senare idag!

Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0