Just nu.. 27/1

Sitter med mitt korsord fortfarande. Det går inte så bra. Sudoku är så mycket roligare. Älskar det. Bra huvudträning faktiskt, men det är även därför jag har börjat med korsord. Ska öka mitt ordförråd lite grann. Så just nu sitter jag i mitt ny städade rum, i min fåtölj med en gosig filt och mysiga uggs-tofflor. Löser korsord och tittar på Law and Order: Special victims unit. Ska väl snart hoppa in i duschen.



Jaa, idag skulle jag träffat brorsan fast han ringde och berättade att han tyvärr behövde jobba. Jag tänkte "Jahaa, okej". Så istället passade jag på att städa mitt rum och hjälpte till att städa lite i köket. Kände mig väldigt duktig idag. Det var väl lika bra att få lite gjort hemma, slappa iallafall gå ut - ut. Var endas ute när jag kastade tidningar och lite annat skräp..

Imorgon ska jag till jobbet en stund. Lite dokumentation som ska bli klart till nästa vecka. Så imorgon har jag några timmar på mig att få det klart. Vid 13.00 sedan så ska jag på utbildning i en timme. Efter det ska jag förmodligen möta upp Malin. Vi ska kika runt på lite kyrkor. Lite senare ska jag möta upp Ida och gå och träna. Så det blir en liten busy day. Men det är det värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0