Lördag 23 Jan.

Tjenare!

Igår kom jag hem så sent att jag inte pallade blogga. Passar på att göra det idag istället. Sitter just nu och kikar på lite tv. Har ni sett något av Haiti Galan. Går ju på varenda kanal just nu. Okej, inte samtidigt. Tror nog att det börja med kanal 5. För natten till idag så gick galan, Madonna uppträdde då. Sedan har den gått på tv3, svt 1, Mtv.. ja och mfl. Med en massa kändisar.

Nå, kort om gårdagen. Var på bio och kikade "Det regnar köttbullar" i 3D tillsammans med Gisela och hennes systrar. Hur mycket av filmen tror ni jag såg? Inte mycket måste jag medge faktiskt. Men vadå det var inte riktigt min film. Läskiga tecknade/animerade figurer med stoooora ögon och hemska näsor. Nej, ville bara lämna salongen faktiskt. Konsigt film var det faktiskt. Men jag hade jätteroligt ändå.


Man måste ju ha dem där glasögonen också. Blir yr ut av dem. Usch jobbiga.

Senare drog vi hem och spelade lite UNO. Haha.. på vägen hem så hade vi lite skratt terpai. Det var så jävla roligt (ursäkta ordvalet), men det var så skoj. Har inte skrattat så mycket på länge. Alltså pröva skratt terapi, för det är så roligt. Man börjar med att skratta ironiskt och lite galet. När någon annan börjar skratta åt en så härmar man den personen när han/hon skrattar.. sedan så börjar man nog skratta normalt åt det hela. Funkade för mig bägge gångerna. Nej, det är skoj.


Gisela leker som vanligt..

Jaja, men det gjorde jag igår iallafall.. Idag var jag och träffa Malin och mitt gudbarn - lilla söta Noelia. Har busat med henne hela kvällen. Ni ska få se sedan vad jag gav henne i present. Köpte något litet bara för att jag inte har träffat henne på ett tag nu eftersom jag varit sjuk två gånger och inte velat smitta henne. Så då har jag undvikit att träffa både Malin och Noelia. Nej, men idag så möttes vi upp i SKHLM och kikadet på skor. Drog sedan lite på äventyr och därefter hem till henne. Lugn och skön kväll.

Nej, vet ni. Jag är super trött. Har faktiskt spelat in Haiti Galan, tänkte kika en lite stund och sedan sussa. Men vi höres ju imorgon igen.! Chaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0