Lördag morgon, 30 Jan.

God Morgon. Klockan är 20 över 05.00 tidigt på morgonen och jag fryser lite. Har precis fått i mig lite yoghurt och smörgåsar samt ett glas apelsinjuice. Är trött och vill bara vända mig om och somna om igen. Men jag har en låång dag framför mig. Jobbar från 7.00-21.00. Ångrar mig så djupt nu. Men äsch. Jag får köra på tills det blir jobbigt.

Igår innan jobbet mötte jag upp Gisela. Vi hängde i stan och kikade presenter till en gammal klasskompis till oss som fyllde år i veckan. Det var faktiskt väldigt roligt. Vi hittade en massa grejer som hon köpte. På humor och allmänt skoj bara. Det blev lite stressigt med tanke på att jag skulle iväg och jobba. Typiskt nog.! Fast vi hade skoj den tiden som jag hann hjälpa till.

Jag ville egentligen bara berätta att i helgen kommer jag jobba tufft. Så det kanske inte blir så mycket till bloggandes. Imorgon på morgonen kanske jag har ork att slänga in ett inlägg innan jag ska iväg och jobba. Men ni får ha en trevlig dag och kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0