Onsdag 100119

God dagens!

Vaknade av mig själv ganska tidigt imorse. Har faktiskt börjat bli duktig på att lägga mig tidigt. Vet ej hur det har kommit sig, men jag vaknade väl kring 09.15. Kändes toppen, så jag låg kvar 10 minuter extra. Hörde sedan magen kurra, då var det dags för frukost.

Sedan dess så har jag kikat lite på nya avsnitt av Ugly Betty och kollat lite efter skor till våren. Har blivit så fruktansvärt sugen på nya Converse - svarta (har tidigare vita ju). När jag har varit i stan så har jag också kikat en del på nya skor. Gjorde det samtidigt som jag då var med brorsan då han handlade sina nya.



Vi får se. Men är så grymt sugen på den här modellen.. Liknar dem vanliga förutom att sulan inte är lika tjock. Vi får se. Hur som helst. Det har varit min morgon. Jag mår bra idag. Ser mig inte längre som sjuk. Skönt. Just nu får man vara beredd på allt möjligt. Det är den tiden så.. tråkigt nog.
Nej nu är jag ny duschad och jag måste ta itu med mitt stora hår..hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0