Sjuklingen rapporterar.

Hallå mina vänner!

Hur jag mår?! Hmm, kunde mått bättre. Men jag är på bättrings vägar. Jag mår inte illa längre, har ingen feber. Fast något jag måste ta itu med är att få igång kroppen. Upp och röra på mig. Imorgon kommer jag ta en extra dag hemma. Har varit sjuk under mina egna lediga dagar. Tyvärr så kommer det kosta mig ganska mycket pga. att jag stannar hemma imorgon, men det är något jag får ta. Jag känner att efter nästan fyra dagars sängliggande och vilande så är det inte bra att gå och jobba dagen efter. Jag är ju inte 100% bra heller. En promenad skulle sätta pricken på i:et. Mammas tips. Sant dock.

Så här har det sett ut dem senaste dagarna nu..



Jag har allt jag behöver; min iPod, min kalender, mitt arbetsschema, hemma telefonen, mobilen, laptopen och självklart tv-kontrollen. Sedan har jag haft min mamma springandes ut och in med mat och dricka. Tagit hand om mig. Förstå när dagen kommer då jag ska flytta hemifrån. Vem ska då ta hand om mig när jag är sjuk?! Hehehe. Jag vet. Jag är en riktig mamma gris. But that's just me, can't help it. Min mamma stället alltid upp för mig oavsett om det regnar, snöar, blixtrar eller åskar. Därför älskar jag henne så mycket.

Kikade igenom lite bilderna idag från Kreta. En av dem bästa bilderna faktiskt. Mamma vill så gärna åka utomlands. Jag hoppas hon snart får göra det. Låt oss säga att hon inte gillar snö, kyla och mulet väder. Men den här bilden får mig faktiskt att sakna lite av den resan trots mitt sjuka beteende.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0