Söndag morgon, 17 januari

Wow, jag fick faktiskt mycket sömn inatt tillskillnad från de andra dagarna i veckan. Det är ju ganska bra med tanke på att jag kör hela dagen idag. Börjar om 2 timmar och slutar sedan om 11. Trist. Men det är bara att köra på idag. Jaa, igår efter jobbet drog jag in till stan. Det var ju så typiskt att jag som vanligt kom försent. Fast den här gången var det pga. jobbet. Det fanns saker som höll kvar mig och det är upp mig att jag kunde ha gått tidigare. Så typiskt vissa människor. Nåja..

Men i vilket fall som helst mötte jag upp endast lillebror. Store hade tvättis, men det var ju roligt ändå. Lillebror har alltid roliga saker att berätta. Det går hela tiden så bra för honom. Så kul och höra. Nej, men vi sprang runt i affärer och fönster shoppa lite. Det blev inget direkt handlat förutom en present. Men både jag och lillebror måste spara pengar. Själv ska jag ju till IKEA på tisdag för att handla tv-bänken. Sedan så ska jag köpa en annan grej när lönen kommer. Så det blir till och spara då.

Har precis fått i mig lite risgryns gröt och två mackor med ett glas juice. Nu tänkte jag kika tv en lite stund. Sedan blir det till att göra sig i ordning för jobbet. Önska jag kunde ligga och sova en liten, liten, liten stund till. Typiskt. Men jag måstte erkänna att denna helg gick väldigt fort.

Hörs ikväll eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0