Söndags träff

Idag mötte jag upp lillebror och Malin + Noelia. Lillebror fick träffa henne för första gången. Det var skoj, hon blev jätteförtjust i honom. Hehe. Vi käkade på Taco Bar och kikade mest runt i en massa affärer. Hittade så mycket skor jag vill ha, det är helt sjukt. Nu kommer lönen imorgon, så jag MÅSTE spara. Det kommer bli lite utgifter nu. Först räkningarna sedan kommer resten.

Mor och dotter..

Fint lillebror!

Nej, nu ska jag kila in på rummet och fortsätta med tv-bänken. Oh My God. Måste ju bli klar med den där. Det vore toppen. Allt hade löst sig då. Då hade rummet blivit klart. Måste dock tillbaka till IKEA. Köpa ett till DVD ställ. Sedan är allt verkligen klart.

Men jag hör av mig lite senare.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0