Torsdag 21 Jan.

Tja tja!

Ligger och kikar på tv:n. Skulle ju egentligen försökt på mig tv bänken. Men fan är rädd för att typ sabba den eller något. Har iallafall kikat igenom alla små prylar till den, så som spikar, skruvar etc. Jobbigt om något fattas. Jag har även plockat fram alla delar till tv bänken. Lat jag är egentligen. Äsch, jag har ju halva dagen imorgon och hela helgen.

Denna helg ska jag verkligen ta det lugnt för nästa vecka kommer jag ha FULLT UPP. Fick offra mig en ledig dag för jobb som jag måste göra. Tack och lov slipper jag jobba i vården.. Sedan har jag tagit på mig extra pass. Kommer därför jobba 7-21 och 9-20 dagar efter varandra. Ångrar mig lite nu, men det är ju ett måste. Skulle kunnat jobba extra imorgon så hade jag sluppit jobba nästa helg, men nu är det så att jag ska på bio imorgon kväll så då kan jag inte jobba. Men det får jag ta. Ska se. Eftersom jag redan ska slita som ett djur nästa vecka kanske jag kan ta på mig något extra pass.

Nej, vet ni.. nu ska jag sussa! Ska upp 04.45 så jag måste få in min sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0