Wiie 2010..är här!

God kväll mina kära.!

Trött som attans är man. Blev en låååång natt. Kom hem vid 08.40 och däckad väl vid 09.00 ungefär. Ska lägga in lite bilder senare.. Det var knappt någon eftersom man inte tänkte på det så. Var på en hemma fest hos en kompis. Det var roligt stötte på en gammal klasskompis chockerande nog. Haha inte lite packad också.. Hahah stört skön ju. Jaa. Dans fram till 06.00 imorse.. sjukt!

Ja, sova har jag fått göra iallafall fram till 15.40. Haha sov borta hela dagen. Skönt ändå. Men jag lär ju inte somna tidigt ikväll.. eller jaa.. kanske. Man vet aldrig.

Låten som spelades hela natten lååång.. hahaha sååå tjatig att den fastnat i mitt huvud.. kan inte sluta sjunga på den eller spela den. Hade hört refrängen på den tididgare..



Nej, nu har jag precis bokat bio biljetter inför imorgon. Ska se Avatar 3D med brorsorna och Gisela imorgon. Ska bli jättekul. Filmen är så väl omtalad. Får bara höra bra saker och folk är som galningar som bokar. Men det ska i vilket fall som helst bli kul.

Nej ni, nu ska jag käka hmm lunch..middag? Äsch ska iallfall käka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0