Fredag 23:e juli

Hallå gott folk!

Har lite bråttom så detta blir inget långt inlägg. Ska nämligen hem till min underbara vän och grilla :-) Och senare så möter vi upp två fina vänner och drar till vår vän som står i baren på Engelen ikväll. Ska bli skojsigt. Ser fram emot denna kväll. Jag hoppas bara regn dropparna håller sig borta så jag kan få en trevlig utekväll med mina vänner.

Imorgon så lutar det sig åt ett besök på Kolmården. Då bilar vi ett litet gäng ner dit och besöker djurparken. Har faktiskt aldrig, aldrig varit där förut så det är något jag ser fram emot faktiskt. Så, så är det.. Nej..nu måste jag röra mig. Så har det så bra kompisar.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0