Fredag 9:e juli

Tjaaa!

Hur är det?! Nå, nu har jag min underbara middag och jag är så glad att allt blev så lyckat. Mina goaste snällaste käraste vänner är här. Skönt att ha HELA gänget samlat igen nu när Jennifer är hemma igen. Gamla minnen och allt dras upp. Underbart! Vi ska fan göra det här lite oftare. Vi har ju så roligt hela tiden.. En trevlig kväll har jag iallafall haft. Underbart! Skratt, efter skratt, efter skratt :-)





Hahhaa jaa, lite vin, efter vin, efter vin, efter vin tas fram hela tiden. Men det är det fan värt. Vi har ju så trevligt :-)

Idag åkte även min bebis hem, Romeo. sweetie. Bror kom och hämtade honom. Snällt, eftersom jag inte hade tid att lämna honom. Han är den goaste hunden någonsin. Känns lite tomt utan honom såklart. Han är så söt när han sitter här hemma och ylar till Usher, Outcast, Kanye West. Hahaha, sötnos. Har faktiskt spelat in honom till och med. Blev tvungen att bevisa det fan :-) Ja imorgon vet jag inte vad som händer, men jag ska försöka höra av mig till lillebror och se vad som händer. Kanske städa lite också efter ikväll. Det mesta är redan under plockat.. duktigt huh?! ;-)

Nu ska jag umgås med mina fina vänner här. Lyssnar lite på Old school music, we bringin' memories back :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0