Gårdagen

Hallå igen!

Som jag tidigare skrev, skulle jag ju berätta vad som hände igår. Träffade Malin och Noelia på dagen. Ja och det var när jag skulle träffa dem som jag blev så försenad tyvärr. Trist att det blev så. Men iallafall, vi hängde i Liljeholmens centrum och så. Sedan köpte vi med oss lite käk och traska ner till Trekanten, lekparken. Där käkade vi och så fick N leka lite också.





Sedan mötte vi upp G som var ledig (förvånande nog). Så vi satte oss på ett fik i närheten där hon bor. Köpte goda våffelstruts glassar som var så grymt goda. Trist nog så gick precis solen i moln. Men vi satt kvar och snacka en massa skit ändå. Eftersom jag skulle gått på bio med en annan kompis som aldrig hörde av sig, så bestämde jag och G att själva gå och se den filmen. Vi tog även med oss lillasyster R. Fick höra idag att lillasyster C inte blev så glad över det :-) ..hihi..

Men innan drog vi hem till M där hon bjöd oss på sin goda korvstroganof. Mums. Jag älskar verkligen den. Vi hade trevligt. Ja, eftersom bion börjde runt halv tio så hängde vi där ett tag. Fick busa lite med mitt gudbarn. Hon har kommit till det stadiet då hon börjar bli rädd för människor. Tidigare brydde hon sig inte. Men nu.. hahahaha. Det var så roligt. Hon träffade Gisela, hennes äldrebror Marcello (som kommit hem igen) och lillasyster R som hon bara började gråta kring. Men med G så släppte det efter ett tag då vi var hemma hos Malin och busade lite.





Hahaha vi skulle ta bussen från Heron City till Fruängen. Vi ville inte ta den andra vägen hem via SKHLM centrum. Så eftersom vi tog den andra vägen så fick vi vänta på att tåget skulle gå och väntetiden var 29 minuter. Hahahaha.. jaaa ni. Men äsch, vi köpte lite små och gott ur godismaskinen och sedan snacka lite. Andra läste tidning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0