Lördag 17:e juli

Tjeeenare!

Hoppas allt är bra?! Med mig är det bara bra. Ska börja packa inför imorgon då jag drar iväg i några dagar uppåt i landet. Ska bli så himla skönt. Tidigare imorse så ringde far min och var på väg hitåt. Han hade med sig fasters älskling - Romeo. Yes, my sweetie is back. Yes, imorgon så åker han med oss upp till dalarna. Han ligger här och flämtar hela tiden. Stackare. Ska snart ut på en promenad med honom :-)

Juste igår var jag heeela dagen med lillebror i stan och det var så varmt. Men vi gick runt och kikade på en massa grejer och sedan drog vi och käkade. Vi snackade då en massa om vad vi skulle göra efter. Då föreslog jag bio och det blev det också. Vi gick och såg Prince of Persia. Det var väl en bra film. Det gällde bara att hänga med hela tiden. Nå, en dag med lillebror var perfekt. Förutom när vi träffades så bråkade vi lite små i början. Men det var nog bara värmen som gjorde oss så griniga.



Ja, nu så har jag även bokat bord för ikväll då jag och mina vänner ska dra ut och käka. Det ska bli väldigt mysigt, men det ser inte så ljust ut ute just nu. Hmm.. Jag hoppas inte att det ska börja regna. Det kan väl det göra på natten då vi sover så kan det vara fint på dagarna istället. Eller hur.?! Nåå, nu måste jag få på mig lite kläder och sedan kilar jag ut med lillen lite snabbt. Han är rädd för åskan så ifall den skulle komma nu så vore det bra att få ut honom innan :-)

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0