Lördag 24:e juli

Tjenare!

Ligger i min säng nu och bara vilar. Det blev nog lite för mycket för vissa av oss igår. Well, det är så när en av sina bästa vänner bjudar på allt och får en as full. Gud. Det var länge sedan jag mådde så här "dagen efter". Shit alltså. Sjukt. Men var det värt det?! Absolut. Vi körde bara på igår liksom. När jag ändå hade alla mina bästa vänner omkring mig så varför inte. Hur ofta är vi samlade liksom?! Aldrig. Så jag bara njöt av en underbar kväll tillsammans med galna vänner och deras vänner. Vi blev ett litet gäng ändå.

Tidigare idag så mötte jag upp Malin kring 13-tiden någon gång. Vi drog käka pizza. Passade väl perfekt efter gårdagen. Träffade även på Joakim, det var fler som var lite bakis. Hahaha, han käkade då också. Även Gisela som skulle jobba nu ikväll igen dök också upp och gjorde oss sällskap. Fan vad vårt bord såg ut när vi gick.





Det var fler som var lite trötta idag. Hehe. Sötnosen då. Ja, Noelia hängde med pappa igår medan mamma var ute med gudmor och umgicks med gänget. Nej, jag ska väl strax göra mig i ordning. Jag och marre-Marie ska till mamma Malin och kolla på film och bara mysa. Eftersom vi alla är lite bakfulla så passar det perfekt. Haha.. Men som sagt gårdagen var perfekt.!

Jaa, kanske lägger upp lite bilder senare :-) Men nu måste jag göra mig i ordning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0