Lördag 3:e juli

God Morgon!

Vaknade tidigt här hemma hos Ida. Vi ska snart röra oss. Ida ska hjälpa sin vän att flytta hem till Sthlm igen och själv möter jag upp två vänner och ska iväg och sola + "bada". Dem flesta vet att jag inte badar här i Sthlm. För skitigt vatten enligt mig.

Igår kikade vi film och åt fina jordgubbar med glass. Senare mot kvällen satte vi oss på balkongen och spelade lite kort. Tände en massa ljus och satte på lite musik. Kändes nästan lite som utomlands. Det var väldigt trevligt. Själv ska jag ju fixa i ordning min egen balkong. En litet mini projekt. Mamma och jag ska ha den finaste balkongen :-)





Ja, det var gårdagen. Juste, ska visa senare min lykta jag köpte igår.! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0