Onsdag 21:a juli

Tjenare!

Sitter här i lilla stugan och tar det bara lugnt. Det har inte hänt så mycket idag faktiskt. Jag var uppe ganska sent igår och kollade klart på filmen The Departed, som verkligen vara jätte-jättebra! Rekommenderar jag verkligen. Kunde inte släppa den. Skulle nästan kunna se den igen faktiskt. Fast sist jag kollade på klockan så var den då 03.30 och då var det nog dags att sova.

Idag gick vi upp runt 10.00 för att åka in mot stan. Vi kikade runt i en massa affärer och så. Köpte mig lite nytt som jag strax ska visa. Sedan rörde vi oss hemåt igen. Busat med Romeo har jag också gjort. Vi var tidigare nere vid vattnet och plaskade lite grann. Lite för kallt för att bada, men doppa fötterna gjorde jag minsann allt.

God mat som alltid, fick revbensspjäll. Såååååå gott. Pappas sallad är grym också. Den är lite speciell. Han blandar inte bara grönsaker utan även frukt. Eller ja inte vilken frukt som helst. Men den blir betydligt godare. Ska göra i ordning en lite burk till mig imorgon som jag kan ta med mig på resan hem.









Jordgubbar med lite grädde var inte illa det heller. Det var verkligen så gott. Så somrigt som det bara kunde bli.

Juste, på landet ni vet. Varm vattnet tar snabbt slut. Hahaha lillebror hade sist han var här tagit slut på all varm vatten innan hans ens hade duschat klart. Så han fick duscha i kall vatten. Han var tydligen inte så glad när han kom ut efter det.. Hahaha. Jag kan se det framför mig, så jag ler varje gång jag tänker på det :-) Själv så lärde jag mig något ut av det och var själv ganska snabb in och ut i duschen. Men det är det enda som suger här att det är tidsbegränsning på varmvattnet. Du har det bara en stund och sedan tar det slut. Sedan får man vänta i timmar tills det kommer tillbaka igen..

Aja, men det var i stortsett min kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0