Onsdag 28:e juli

God Morgon på er!

Är precis på väg till jobbet alldeles strax. Kom hem kanske lite sent igår, men det är ju så typiskt när allt går en gång i timmen på kvällarna. Men filmen vi såg igår var jäääääättebra. Den hette Inception med skådespelare som Leonardo DiCaprio. Filmen var något extremt bra. Men det gällde att tänka hela tiden. Fan, det var ibland lite svårt att hänga med. Kan berätta senare om varför. Aja, men den var bra, så gå och se den.

Ja, när jag kom hem så la jag mig på en gång. Somnade riktigt gott faktiskt. Och imorse så fick jag sms från bror min igen som vanligt. Varför skickar man onödiga sms på morgonen. Gör det mitt på dagen istället. Aja jag somnade om de sista 45 minuterna jag hade kvar innan väckarklockan ringde.

Nej, nu måste jag packa det sista. Måste kila om bara 5 minuter. Vi hörs ikväll igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0