Regn, åska och blixtrar

Skämtar ni.?! Alltså hela kvällen har min kompis Karina fått distrahera mig från att höra åskan och behöva se blixtrarna. Jag skoj bråkade med henne hela kvällen bara för att jag skulle få mina tankar på annat. Folk som känner mig vet att jag HATAR åskan. Bara ljudet ger mig gåshud. Mamma vet vad hon ska göra när det åskar. OM jag är hemma så är hon beredd på att jag snart dyker upp i vardagsrummet för att sällskapa henne. Eller som ikväll så skickade hon sms. Det gör hon när hon vet att jag antingen jobbar eller inte är hemma.

Regnade gjorde det som bara den. Men nu på kvällen så hade det lugnat ner sig iallafall och det var ju skönt. Tog bussen hem idag. Tänkte ta en promenad, men jag orka inte. Imorgon jobbar jag igen. Men det är på dagen. Sedan på eftermiddagen möter jag upp lillebror i stan.


Trasigt paraply, men det gick :-)


Vattenfall utanför jobbet :-P


Var nära på att lämna över min Adidas jacka till bror tur att jag inte gjorde det för den kom till användning idag faktiskt. Borde använda den lite mer.

Nej, vet ni. Nu ska jag sova. Imorgon ska jag upp tidigt igen och jobba. Så vi hörs väl imorgon igen! Ha en trevlig kväll allesammans! Buenas noches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0