Saknar jag Sthlm?!

Absolut inte. Det här stället får mig att släppa det mesta där hemma. Jag mår mycket bättre när jag är här. Det är som min lilla frid plats.













Får mig att tänka på saker som jag inte brukar ta på så allvar hemma. Ibland pratar jag lite om framtiden hemma, vad jag ska göra i fortsättningen och så. Men jag vill så mycket i livet att jag inte vågar göra något annat än det jag gör för att det är så enkelt. Och om det är enkelt så väljer man oftast den enklaste vägen ut. Men jag ska faktiskt erkänna att jag är jätterädd att prova något annat. Men tro mig jag vill göra en massa.. Vågar bara inte..

Jag vill verkligen inte komma hem igen. Trivs så bra här minus alla döda och levande djur jag har sett.. Hahaha. Har faktiskt sett en del tråkigt nog. Jag menar döda djur.. usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0