Söndag 11:e juli

Hallåååååååååååååå!

Hahaha.. jag är glad, därför blev det många Å. Okej, men kort om dagen. Jag mötte upp lillasyster R. Hon följde med mig på ett litet ärende. Vi hade väldigt skoj fakiskt. Och vet ni, alltså ni som inte varit här i Stockholm idag. Det var upp mot 35-36 grader idag. Den varmste dagen på länge här i Stockholm. Det är helt sjukt hur varmt det var. Jag höll på att smälta..haha. Shit alltså. Hur som haver. Jag överlevde, men det är fortfarande varmt. Det är kring 25 grader ute fortfarande och klockan är 00.30. Underbart. Fläkten är på såklart.

Hur som helst, vi gjorde ärenden. Sedan drog vi oss hemåt. Handlade lite på vägen hem. Var sugen på hamburgare. Så det stod jag och stekte när jag kom hem tillsammans med den underbara salladen som blev över i fredags. Smarrigt värre måste jag säga.. :-)







Aah, alltså idag var vattenflaskan och min sk. "fläkt" ett riktigt MÅSTE. Hahaha. Den har typ gått sönder nästan. Aja, men det här var min dag. En ganska lugn och skön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0