Söndag 18:e juli

Hallå på er glada!

Hoppas som vanligt att allt är bra med er?! Själv sitter jag nu lite längre upp i landet och njuter av sol, tystnad, utsikt över vattnet, vackra ängar, hästar som betar och en hund som verkar njuta av livet. Haha.. Ja tidigare idag så hämtade far min upp mig och sedan så bilade vi upp hit i ca. tre och en halv timme. Med 2 stopp för vilopaus och 2 stopp för handling av matvaror etc.

Resan gick faktiskt jättebra. Vi har redan varit nere vid vattnet, badade lillen och själv doppade jag fötterna lite. Dem hade gjort i ordning väldigt fint sist dem var här, så nu är det väldigt mysigt.


Ett jättefint matställe vi stannade vid och tog något litet och käkade..





Bilder från gårdagen kommer strax upp också :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0