Söndag 4:e juli

Tjena solstrålar!

Skoja inte?!. Hur varmt och skönt som helst. Om inte lite för varmt ibland. Men jag har haft en bra början på min semester iallafall. Kom hem för en stund sedan. Har varit nere vid vattnet tillsammans med några vänner. Väldigt mysigt. Käkat lite och bara tagit det lugnt. Hur mysigt som helst.

Igår var det samma sak. Mötte upp vänner. Sedan drog vi till Kristineberg och hängde ett tag. Väldigt mysigt faktiskt. Men efter ett tag blev det väldigt, väldigt varmt. Så som ni märker sitter jag i solen dag ut och dag in. Sjukt, men semestern ska man ju passa på att utnyttja. Skönt som fan! Hahaha.. jag tror jag missbrukar ordet "mysigt" lite för mycket.
 

Gud, jag ser nästan bränd ut på ryggen. Men det är jag inte. Ser bara så ut på bilden. Hahah fult. Skulle tagit bort axelbanden.. Det där måste jag fixa.

Ja, jag ser fram emot nästa vecka. Det händer så mycket roliga saker vet ni :-) Älskar att hitta på roliga saker tillsammans med mina fina vänner. Nu ska jag kika lite på en gammal favorit serie - One tree hill. Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0