Tisdag 13:e juli

Hallojsan!

Varmt det var ute idag igen. Var ute en snabbis tidigare och ska strax kila iväg igen. Fast nu ska jag bara ner till affären en snabbis och handla lite. Allt börjar ta slut nu igen. Trist. Men jag är verkligen på toppen humör idag. Det känns.. AWSOME!!! Hahaha. vet inte varför. Humöret är iallafall på topp.

Det kan ju även bero på att jag spränger en annan låt ur mina högtalare idag som jag faktiskt inte kan vänta med att berätta till nästa vecka att säga vilken det är. Den heter FREEZE. Jag spelar den högt när jag gör mig i ordning och när jag är på tråkigt humör. Den är bara såå bra och gör en glad. Pröva, spela den högt och låt den få spelas..! En bra r&b/hip hip låt som verkligen funkar..

T-Pain feat.Chris Brown - Freeze



Ja, nu ska jag bara byta kläder eftersom jag svettas ju som en gris. Måste byta till svalare.. cause it's hot today my people. Åh, juste my mami is coming home tomorrow... wiiie :-) Det ska bli skoj. Ja själv så åker jag kanske redan i helgen, men jag försöker planera in lite grejer innan dess.

Well. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0