Tisdag 20:e juli

Hejsan hoppsan!

Pratade för en stund sedan med Malin som hade varit ute på en promenad och handlat lite. Själv ligger jag i sängen och små kikar på Allsång På Skansen. Hånar och skrattar åt dem som sjunger och dansar. Så roligt har jag :-) Nä, men idag så har det inte varit jättesoligt och så. Utan det har liksom var molnigt och duggat lite grann. Men inte kallt. Var tidigare nere vid skön för att känna på vattnet. Lite kallt. Synd, har varit lite sugen på att bada faktiskt.

Hur som helst. Idag har jag då legat för det mesta inne och kikat film och bara slappat. Tänkte om en stund sätta igång en film. The Departed kanske ni har hört talas om. Oscarsbelönad film om jag inte har fel. Så så är det. Har även köpte två andra filmer också. Hairspray (musikalen) och Dance Flick (en film som gör parodi av olika dansfilmer).




Just nu..

Min plats under kvällen. Ligger och gosar med den goaste finaste hunden någonsin. Han har skött sig och varit så duktig under den tiden vi har varit här. Har han lös här, inget jag egentligen vågar. Men eftersom han har skött sig så pass bra så varför inte. Han har så svårt att lämna mig bara. Jag får inte ens gå på toa utan att han sitter utanför toan och bevakar den. Sötnosen då :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0