Tisdag 6:e juli

Hejsan hoppsan!

Nu sitter jag på min säng och käkar lite. Lite längre ner vid mina fötter har jag något lurvigt och mjukt som snarkar :-) Nej jag skoja. Men idag tog jag beslutet att hämta min brors hund. Han är så ensam där ute hos bror. Trots att katten Sigge finns där. Fast han är väl inte det direkta sällskapet. Dem busar och bråkar så mycket. Här får han det lite lugn och ro. Vi tog en lååång promenad nu när vi åkte hem. Så nu är lillen helt slut.. Ligger däckad på sängen.


Som sagt - Helt däckad..hahaha


Resan hit gick så bra. Han var så duktig..! Låg under stolen och vila bara..

Nu ska jag kika lite på tv och sedan dammsuga mitt jättevackra rum. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0