Torsdag 1:a JULI!!

Tjaa!

Shit, redan julil. Kändes som jag precis skrev 1:a juni. Aja som sagt tiden går ju fort. Hann inte skriva något igår. Eller ja, jag kanske ska säga jag var upptagen hela dagen ju. Hängde med mina vänner. Jag ska börja med att säga - Jag, Mariana är den segaste människan i världen! Är du nöjd nu kompis?! Ja, jag var 30 minuter sen. Men jag hade lite tid på mig. Jag är ingen människa som bara klär på mig bara så där. Jag behöver tid och ca. en timma och 30 minuter i förväg (ibland, beroende på vad jag ska göra), kanske en timme räcker då. Men förlåt.

Jag är på väg nu igen. Men när jag kommer hem ska jag berätta varför jag var seg och vem som fick vänta. Vad gjorde jag igår på kvällen?! Joo jag såg den mest väntade filmen någonsin. Fullbokat nästan på varenda biograf. Och var filmen bra.?! OM den var. Fan skulle kunna se den igen. Inga problem. Jag fastnade verkligen för den.

Hmm, ja det får bli allt för nu. Jag måste verkligen kila iväg nu. Men ni får ha en bra dag trots att solen har gömt sig lite grann. Skriver mer när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0