Torsdag 22:a juli

Hejsan hoppsan.!

Det blåser här hemma i Stockholm. Japp, jag är hemma igen. Kom hem runt 18.00 någon gång. Det känns väl så där. Vill allvarligt talat bara tillbaka upp till min "frid plats". Saknar det faktiskt redan. Mor min kom ner och mötte upp mig efter pappa hade släppt av mig. Jag hade så stor packning med mig. Allt från skor till den nya fläkten, picknick filt, bärbar dvd spelare, liten väska med små prylar, stor väska med kläder, mellan väska med dvd filmer och grejs.

Wow, alltså det är som jag sa till både mor och far. Alltså min kropp och jag är här i Stockholm, men min vilja att komma hem igen var så liten att jag tror jag glömde min hjärna där uppe. Känns fortfarande väldigt konsigt att vara hemma igen. Har faktiskt inte gjort så mycket. Mest kikat på tv och kollat på So You Think You Can Dance som jag har spelat in. SJUKT BRA det var den här veckan. Jag är imponerad. Dem bästa hiphop rutinerna för denna säsong iallafall.

Jaha, jag saknar min lilla Romeo. Han är hemma hos husse igen, men jag saknar honom verkligen. Det var jättejobbigt att lämna honom hemma hos bror. Han stod i fönstret och skällde. Kommer sakna honom. Börjar jobba på måndag igen och då får vi se hur ofta jag orkar ta mig ut dit och gå ut med honom. Jobbigt låång resväg dit bara..


Under resan hem..

Nå, som sagt är hemma igen och jag funderar lite över mina sista fria dagar innan det är dags att återvända igen till något jag helst skulle vilja slippa några veckor till ifrån. Jag har mycket som väntar mig på måndag igen och vi får se hur det hela slutar. Nu måste jag gå och smörja mina myggbett och bromsbett som kliar som faaaan.

Jag hoppas ni får en underbar trevlig kväll. Det har jag haft och jag uppskattar den far och dotter tid jag fick med min pappa. Hahhaa, kan bara säga att han är väl ingen höjdare att shoppa med. Men okej han kommer lätt undan denna gång. Tror faktiskt att vi aldrig har gjort det förut, med mina bröder möjligen men jaaa.. Att vi byter affär så snabbt måste vara rekord.

Aja god natt på er!

Kommentarer
Postat av: mamita

Bienvenido la chica

2010-07-23 @ 15:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0