Torsdag 29:e juli

God morgon!

Dripp, drapp, dropp hör man på fönsterbrädan. Antar att det regnar ute. Trist. Tusan också. Har fortfarande inte skaffat ett par gummistövlar än. Men mina Converse funkar ganska bra ändå. Om en timme så ska jag röra mig vidare till jobbet. Måste jobba kväll idag. Bläää, men sedan är det bara imorgon och därefter så är jag ledig helgen.!



ÅÅÅh, gud vad jag saknar mitt landställe. Pappa är där uppe nu. Åkte i tisdags. Orättvist. Jag vill tillbaka. Lillebror ska upp dit med sin mamma på lördag. Så imorgon ska jag träffa honom direkt efter jobbet. Han är ju som jag var när jag var i hans ålder. Ville hellre vara hemma med vännerna och ha skoj istället. Men idag är det nästa tvärtom. Jag föredrar att vara där uppe. Det får mig att koppla av.


Haha.. titta lillen som står där..

Well, well.. Jag antar att jag måste börja göra mig i ordning nu. Ska iväg om ett tag. Hoppas ni får en trevlig dag trots det trista vädret. Ha det gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0