Torsdag 8:e juli

Yo, yo..hello!

Läget? Med mig är det faktiskt bara bra. Fint väder och soool var det idag. Mysigt. Idag var jag med Jenkan och gjorde lite ärenden, dels var vi och handlade till morgon dagen. Hemskt, vi fick bära jätte tunga korgar eftersom ingen av oss hade kontater löst, varken mynt eller sedlar. Måste ju ha en sådan där sabla vagn som ska ha antingen en femma eller tia. Hur som helst. Sedan smet vi in på bolaget och köpte tre olika vin flaskor till maten imorgon. Känns skönt att man har allt här. Nu är det bara att komma på efterrätten imorgon. Ska bli skoj..


Hahaha den här tanten är ju helt hysterisk när hon kör. Svordom..efter svordom.. efter svordom.


Oooh en massa maaaat
:-)

Imorgon så ska bror komma och hämta sin hund som ligger här brevid mig och sjunger.. Tro mig, jag skojar inte. Han har ju tre låtar jag vet han tycker om Kanye West - Through the wire, Usher - Yeah, Outkast - Hey ya. Han är så sööt när han sjunger så där :-)

Nej, nu blir det en promenad med honom och sedan så ska väl jag sova. Jag har lite till att fortfarande göra inför imorgon. Måste bara damma av min tv och sängbord. Bära upp solstolen till vinden. Well that's it I guess. Juste, ska lägga upp veckans låt. Jag har blivit helt galen i Usher igen. Hans nya skiva är ju så galet bra..


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad är det för maaat? :D

2010-07-08 @ 23:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0