Kvällen!

YO!

Läget?! Hehe.. Satt för en stund sedan och kollade på So You Think You Can Dance. Sååå sjukt bra program och visst är man avundsjuk.?!! Jag är iallafall. Hur kan dem dansa så bra? Dem är grymma. Men det var tråkigt för killen Alex som åkte ut ikväll. Stackaren. Skadat hälsenan riktigt illa. Usch, måste göra sååå ONT. Jag väntar så ivrigt redan till om ca. 2 veckor framåt dock, då dom ska steppa eller jag kallar det mer stampa. Har ni sett filmen Stomp The Yard?! Nå om ni inte har sett den så se den. För er som har sett den så fattar ni vad som ska ske. Jag är så ivrig. Älskar den stilen av "dans" om man säger så.

Okej kika här på Stomp The Yard 2 trailern. Som jag väntar så på att få se.



Jaaa, annars ikväll?! Jo vet ni. Jag har bara jobbat och så. Det gick väl lite bättre idag än i måndags. Mitt humör var väl säkert lite på klistrat, men äsch. Jag hade iallafall lite roligt idag och blev bemött av människor som skulle veta AAAALLT om min semester av någon orsak. Hängde en stund med min sk. vän Karina efter jobbet en stund. Vi har inte umgåtts någonting den senaste tiden så nu fick vi chans att hänga lite.

Hmm. Mer att säga.. Nej. Faktiskt inte. Jag tänkte lägga upp en bild som jag tog igår på en levande fluga som 6 sekunder senare hamna i himlen pga. mig. Den satt så fint på Giselas sko och sedan smällde jag till den. Hade redan försökt 3 gånger innan säkert. Till slut fick jag den och.. hahaha.. Hela flugan mosades på Giselas sko. Kom nog även lite innanför sko också. Äckligt! Förlåt för att jag har tagit ett liv.

Aja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0