Dagen som gått

Ja, tidigare idag så mötte jag upp Gisela. Vi drog till centrum i Liljeholmen och små shoppade lite. Fan, det var så länge sedan nu känns det som när man sist handlade något. Så det var på tiden. Fick lite grejer med mig hem. Vi käkade också. Efter ett tag fick my friend springa iväg och jobba. Själv smet jag in på ICA och sedan var det bara att röra sig hemmåt. 

Sedan har jag även kikat på fotbollen också. Fan, jag är så arg på Frankrike som förlorade ikväll. Visserligen ville jag att Mexico skulle vinna såklart. Giovanni - underbar. Men jag tyckte Frankrike borde ha gjort sitt sista byte innan matchen var slut. Deras tränare är ju ett pucko. Typ gav helt enkelt upp. Satte inte ens in en av Frankrikes bästa - Thierry Henry. Skämtar han.. Nej det var dåligt. Ja, sedan blev jag så glad över Argentina som vann. Fyfan alltså. Messi och gänget kommer gå låååååångt. Grekland och Nigeria. Besvikelse. Hade faktiskt hellre hoppats på att Nigeria hade tagit hem vinsten. Trist.

Som ni märker gillar jag fotboll. Jaa, imorgon var det dags att börja jobba igen.! Trist. Har haft två underbara lugna dagar. Hoppas bara helgen får vara lugn också. Ska ju jobba som sagt. Sov gott nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0