Denna vecka..

så låter jag Whitney Houston ta över. Har lyssnat på hennes nyaste skiva från förra året spelats hela dagen. Hon har nog kvar känslan av att bli den hon en gång var. Jag tror nog inte det går. Hennes röst kommer aldrig bli detsamma, men jag tror att hon kommer klara sig bra och bli starkare på andra sätt. För hon är och kommer alltid vara grym. Såg intervjun hon gjorde hos Oprah och det var inspirerande. Lyssnade sedan igenom hennes senaste album och fastnade för ett par låtar.

En av dem låtarna var Like I never left, som hon har gjort tillsammans med geniet själv - Akon. Jag tycker låten är jättebra och jag kan inte sluta spela den. Lyssna!

Whitney Houston feat.Akon - Like I Never Left



Underbart! Jag minns det som igår när man lyssnade på I Will Always Love You.... Såg filmen The Preacher's Wife..! Gjorde duetten med Mariah Carey - When you believe för filmen - The Prince of Egypt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0