Från i tisdags

Besökte ju brorsan i tisdags. Här är lite bilder från den dagen.. kvällen..



Som jag sagt några gånger, men jag lagade mat då. Kyckling med wook grönsaker, ris och sötsursås. ÄLSKAR!!



Kvällspromenaden. Gick ner till stranden för att kika om någon dum grill hade galler och då fick jag mina feta, stora och jobbiga myggbett. Smörjer in dem nu på morgonen och kvällen så jag slipper klådan.  Haha, ser ni på bilden. Det är Romeo som skrämmer iväg svanarna..



Brorsaaaaan.. och Romeo..



En fin bild på hur fint det är ute hos brorsan. Älskar det tysta och lugna vattnet.. Saknar landet.. :-(



Jaa, nu har jag snart semester. Ser jag fram emot det?! Ni anar inte :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0