Fredag 11:e juni

God natt - ska jag väl rättare sagt säga antar jag.!

Kom väl hem för nästan en timme sedan. Har varit på bio med min kära goda vän Ida. Vi var och såg Sex and The City 2. Jag tycker den var as bra. Fan mycket bättre än den första filmen. Det var inte så mycket mode, utan den var mer fokuserad på själva handlingen den här gången vilket jag gillade. Fy sjutton vad jag garvade. Alltså den var så sjukt rolig. Rekommenderar jag den? Absolut!



Nej, med tanke på vilket skit dag jag hade idag tidigare på jobbet och hur piss jag mådde när jag gick hem så var denna kväll helt perfekt. När jag slutade idag ringde jag Malin. Ringde och berättade för henne vad som hade hänt på jobbet och hon är en sådan positiv människa just nu i mitt liv som muntrade upp mig genom att kalla mina arbetskompisar för typ idioter. Det gjorde jag nog med, fast ännu värre. Hahaha.. det känns skönt att kunna säga det och höra det ibland. Men hon fick mig på bättre humör. Jag ringde även mamma där jag fick prata av mig.

Usch, har sådana jobbiga dagar. Men idag höll jag verkligen på att bara falla ihop. Första gången jag verkligen kände så. Om det inte vore för just en speciell människa som ser efter mig så väl på arbetet så hade jag aldrig orkat. Det är som att ha ett plåtser i fickan som man tar fram när man har skadat sig. Mår alltid bättre.

Jag måste berätta en annan sak som gjorde min dag lite positivare. Min goaste, snällaste, raraste, sötaste, närmaste vän har äntligen kommit hem. Självklart för rätt orsak också. Du har varit saknad. VM är igång också. Alltså jag är trots allt lite glad pga. saker och ting som inte har med arbetet att göra :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0