Fredag 18:e juni

Tjenare!

Sitter här och tittar lite på tv och lyssnar på Drake - Houstatlantavegas en riktigt skön låt alltså. Imorgon är det ju bröllop och allt. Stor kalas här i Stockholm. Kommer bli galet. Min kompis M berättade för mig härom dagen att man få åka fritt hela dagen imorgon. Men det gäller tydligen bara i tunnelbanan. Kollade även upp det eftersom man har inte hört talas om det så värst mycket. Men javisst stämde det. Läste på SL och där stod det. Man bör ju passa på att åka så mycket som möjligt. Kanske inte in till stan dock. :-)



Jaha, nå. Har precis duschat och ska alldeles strax klä på mig. Sitter här och tänker för mig själv "sista helgen innan semestern". Det var som min goda vän sa. Sista veckorna innan semestern är alltid jobbigast tråkigt nog. Jag känner verkligen att mitt tålamod börjar gå på mina nerver och att det även börjar smått påverka mig privat också. Pratar mycket med mina vänner om mina problem jag får ibland på jobbet. Det är så trist eftersom jag alltid försöker så gått jag kan att lämna sådant på jobbet. Mår inte bra av att älta på det så mycket. Aja, det är bara att stå ut ett tag till.

Vet ni, jag är så suuugen på att köpa nya skor. Har först i tanke just nu att köpa gummistövlar. Något jag har velat så länge fast fortfarande inte gjort. Måste fixa det ganska snart. Men jag är ju självklart sugen på att köpa andra slags skor också. Mina KEDS (tygskor) här hemma har gått sönder. Nu är jag sugen på att par låga Converse (ett par svarta jag köpte har sulan gått upp på - trist eftersom dem var en av favoriterna).




Nå vi får se. Jag avvaktar ett tag iallafall. Men dem är på listan iallafall. Nej, nu ska väl jag klä på mig igen. Ni får ha en underbar trevlig fredag kväll. Trist att det regnar dock. Får se om solen dyker upp senare ikväll.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0