Fredag 4:e juni

God Morgon på er!

Sitter och skrattar för mig själv här. Vilken nörd jag känner mig. Tittar på Ellen Degeneres show. Hahaha så roligt. Hur som helst. Har precis kommit in från balkongen. Satt där ute och käkade frukost. Lite gröt, ett glas juice och två knäckemacker med kaviar. Sååå gott. Nyttig och god frukost. Det var inte så jättevarmt på balkongen, men det var mysigt.





Kollade tidigare på filmen I Can Do Bad All By Myself. En jättebra och fin film. Hmm.. nå jag ska väl börja göra mig i ordning antar jag. Ska iväg och jobba om ett tag. Börjar 15.00 om två timmar. Bläää. Men jag ser fram emot helgen dock. Får träffa lillebror och storebror. Ska bli skoj :-)

Jaja, ni får ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0