Helgen

Fredag - 25/6



Efter jobbet i fredags så smet jag ju förbi G. Önska Glad Midsommar och såå.



Firade sista dagen inför semestern med lite Ben & Jerry glass på balkongen i solen :-)



På kvällen åkte jag ju till bror där vi laddade upp för Chile - Spanien matchen.. Trevlig kväll iallafall.! För Spanien vann :-P

Lördag - 26/6



Ja, som vi flesta vet så spööööregnade det i lördags. Men solen dök minsann upp iallafall. Och då passade jag och bror på att åka ut till hans gamla jobb och köpte blommor till hans ute plats som vi ser på bilden ovan.



Vi släpade med oss pirran och allt för att kunde få hem allt. Det var ju en massa, massa grejer som vi skulle bära ju. Det var jordgubbsplantor till tomatplantor med massa blommor.



I väntan på bror min som springer runt och plockar på sig en massa, som om han vore på slutrea eller något.. Hahaha.. fan varmt var det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0