Lördag 12:e juni

Hejsan!

Just nu är mitt humör inte på topp. Mycket känslor finns omkring mig just nu. Både utifrån och in ifrån. Inte bara mina egna utan även andras. Detta är riktat till två söta små. Mina tankar och mitt hjärta finns hos er båda. Önskar er det goda och att det positivaste ska ske just nu för er bägge. Jag älskar er bägge två så himla mycket.

Denna månad har varit något sjukt jobbig och jag känner inte så på topp just nu. Ska ta den här kvällen och umgås med min fina "lillasyster"/vän. Har precis varit och köpt pizza. Så nu blir det fotboll och pizza för kvällen. Det hoppas jag ska få mig på lite bättre tankar.

Som ni vet så finns det två människor i mitt liv som alltid får mig på bättre tankar varje gång jag känner mig nere och det är min barndomsvän och hennes fina underbara dotter. Har alltid skoj tillsammans. Denna bild får mig att le och bara tänka positivt.



Hahahaha.. Den coolaste ungen. Fyfan vad hon är bäst alltså. Från i torsdags. Kika igenom lite bilder på mobilen nu när vi väntade på pizzorna. Hahaha alltså.. hennes hakklapp är ju verkligen bara så klockren. Nej nu blir det fotboll och senare så blir det film. Ni får ha en fortsatt trevlig lördag kväll.! VM är äntligen i farten..

Tidigare idag: Argentina mot Nigeria 1-0.
Nu: England mot USA 1-1

Hörs kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0