Lördag 19:e juni

Hejsan hejsan!

Kollar på matchen Kamerun - Danmark. Heja KAMERUN - ETO'O!!!! Hur som helst. Dagen har varit väldigt Busy. Jobbat, bakat tårta, umgåtts med Malin och N, träffat på gammal god, underbar vän. Kikade ju även på Kronprinsessans Bröllop. Missade dock 10 minuter. Shit, vilken lång sändning. Hahaha, såg ni dem här vakterna som fick springa brevid vagnen. Såg så roligt ut faktiskt. Men men dagen har varit förvånande bra. Är riktigt trött. Ska strax krypa i sängen. Ska upp tidigt imorgon och jobba från 7.00 på morgonen till 20.00 på kvällen... GAAAH.. Men, semestern närmar sig. Är så glad över det. Underbart.



Naaw, en underbar gammal vän från dem gamla goda tiderna och den coolaste ungen. Vi har skrattat mycket idag och haft riktigt skoj. Busat som bara den :-) Bästa kommentaren idag var " Marre, jag börjar fan bli rikigt sugen på att skaffa barn nu".. Eeehh GRABBEN DU HAR PRECIS FYLLT 20!! Kom igen sakta ner lite nu va! En bra pappa blir han nog en vacker dag låååångt fram i framtiden..hehe



Här har vi bäggetårtorna. Visst är dem fina.?! Det funkar att göra sådan här på jobbet. Vet inte, men det är bättre tycker jag. Känns skönare på något sätt. Blir så lätt uppassad när man sitter koncentrerad och allt. Så skoj. Nej, men dagen har faktiskt varit jättebra. Eller jag är nöjd. Just nu sitter jag och kikar på fotbollen som sagt. Skoj att Henrik Larsson är gäst hos dessa "kritikerna" som dyker upp mellan pausen.

Nej nu ska jag fortsätta titta här, men ni får ha en jättetrevlig lördag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0