Lördag 5:e juni

Tjenare på er!

Slumrade till en stund. Var så himla trött när jag kom hem. Tänkte snabbt hoppa in i duschen och sedan sova tror jag. Idag har jag haft en jobbig dag. Det har varit mycket på jobbet. Speciellt när man tog på sig för mycket ansvar också. Kallabalik.!! Det var tufft. Ja, annars idag då? Jo, Karina kom till jobbet och vänta tills jag slutade. Sedan drog vi in till stan för att möta upp min lillebror. Köpte lite nya kläder till honom. Jag hoppas verkligen att han blev nöjd. Har lovat honom nu att vi ska träffas nästa vecka också. Gå och se en film. Clash of the Titans. Verkar bra.!

Nej måste som sagt hoppa in i duschen och sedan krypa in i sängen. Imorgon är det en hel dag på jobbet. Tusan också, kommer ha piss mycket att göra då eftersom det är Sveriges National Dag. Usch, jobbig tanke bara nu. Okej. Ska väl röra på mig nu så jag får sova. Ni får ha en trevlig lördag kväll.. Förlåt för tråkig uppdatering..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0