Måndag 28:e juni

God dagens!

Idag var det en riktigt sovmorgon. Blev riktigt chockad när jag såg klockan vara så mycket när jag vaknade. Så då var det bara att stiga upp på en gång och göra frukost. Ska inte säga när jag vaknade, men det var inte tidigt. Hahaha, jag har inte vaknat så här sent på länge trots att jag ändå la mig i hyfsad tid. Nåååja..

Har precis satt igång filmen eller ja, som jag köpte igår. Tyckte det passade bra att sätta igång den nu under tiden jag städar mitt rum. Igår köpte jag Michael Jackson's - This Is It filmen. Den var ju så bra. Kan bara lyssna på musik under tiden man städar då..



Efter jag har städat så ska jag betala lite räkningar och så. Senare ikväll så ska jag till en kompis och se Brasilien - Chile matchen.. OOOOHH Spännande :-) Nå, jag har ett lite mini projekt jag ska överraska mamma med i veckan. Det ska bli skoj faktiskt. Bara jag inte glömmer bort det.. hehe.

Aja, måste sätta igång här nu.. Men vi hörs lite senare. Ny låt på ingång som jag spelar 24/7 :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0