Mina produkter..

Ja, jag samlar på mig en massa grejer. När jag nu städade lite så tänkte "..Hmm.. en massa produkter jag har..". Vi kan börja med hårprodukterna.



Den svarta flaskan - Schwarzkopf. Skyddar håret mot värme när jag fönar håret, använder plattången eller liknande. Doftar gott gör den också. Ibland när jag har lata dagar så brukar jag efter duschning (när håret är lite fuktigt fortfarande) lägga lite mousse i håret (L'Oréal) och låta mina självlockar göra jobbet. Hårspray andänder jag oftast när jag har typ plattat håret och vill att det ska hålla ett tag. Kan även använda det när jag vill låta mina lockar hänga med dagen efter också. L'Oréal där med. Bra märke.



Alla mina parfymer. My god. Hmm. Ja, jag är en samlare :-) Kan börja från vänster till höger övre raden.

Den avlånga fina flaskan så har vi Sergio Tacchino - Donna. Den röda flaskan brevid är Victoria's Secret Body mist (fick jag av Silvija efter hon hade varit i New York, snälla knasen), -den lila flaskan är också Sergio Tacchini - BE.ST (tappade ju bort den där flaskan förut, var så sur för det fast den kom ju fram så småning om). Flaskan brevid är Tommy Hilfiger - True Star (Beyonce's parfym, den första tror jag). Lådan brevid är faktiskt en liten samlad collection av lite olika Dior parfymer, som ni ser är en liten flaska borta.. hmm tror den är slut. Och då tar vi småttingarna under. Lilla silvriga och röda bollen är DKNY - Red Delicious, underbar. Den sista rosa kristall liknande är den nyaste i samlingen Versace - Bright Crystal.

Det var några stycken iallafall.. :-) Nu är det dags att hoppa in i duschen. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0