Onsdag 2:a juni

God Morgon på er!

Har precis i fått i mig lite frukost. Två smörgåsar och ett glas apelsin juice.. bra start på morgonen. Ska tydligen bli kring 22 grader idag. Solig och skönt. Igår kväll satte jag mig en stund på balkongen då solen var på väg ner. Det var väldigt mysigt. Kika över Mälaren och allt.





Har även duschat nu på morgonen så jag ska väl börja torka håret och sedan klä på mig. Ja, med andra ord göra i ordning mig. Japp, ska ju iväg och jobba nu på morgonen till kl.13.00. Efter jobbet så ska jag iväg med G och växla tillbaka våra pengar. Det blev väldigt mycket pund över. Sedan får vi se vad som händer. Ta det lugnt och bara njuta av solen antar jag.

Men ni får ha en underbart bra dag! Så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0