Onsdag 9:e juni

God Morgon på er!

Sovit gott?! Det har iallafall jag. Sovit som en liten prinsessa :-) Jaha, dagarna går tycker jag. Fan (ursäkta ordvalet), vad dem går fort. Helt sjukt. Jag hoppas bara inte att semester också går så fort. Det vore ju trist. Det är drygt 2 veckor och 2 dagar kvar :-) Jag är så oerhört glad.

Ja, nu på morgonen har det väl inte hänt så mycket. Kikat lite på tv och ätit frukost i stortsett. Om en stund tänkte jag hoppa in i duschen. Idag börjar jag inte jobba förrän klockan 16.00 då dem flesta går hem från sina jobba. Fast jag ska bara in i fyra timmar så det är ju skönt. Just nu sitter jag här med datorn i sängen och funderar på att kanske börja slänga in en smutstvätt i maskinen. Har ju knappt orkat röra min resväska sedan London resan. Snart gått 2 veckor liksom. Hemskt.



Nej, usch. Jag känner mig som en potatissäck. Bara sitter här och inte gör något. Måste komma igång här. Börjar med tvätten. Sedan så ska jag vika tvätt.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0