Söndag 20:e juni

God morgon!

Det är väldigt tidigt nu, ska jobba HELA dagen idag. Puuh, det blir en himla lång dag. Väntar bara på att man ska få gå hem. Idag spelar ju Elfenbenskusten mot Brasilien. Det får jag bara inte missa. Hoppas dem spelar ikväll för då får jag iallafall en bra avslutning på kvällen.

Jaaa, jag har tvättat håret och ska nu klä på mig. Sedan är det bara att smita iväg till jobbet. Men ni få ha en jättetrevlig söndag! Ta det lugnt nu idag för imorgon är det måndag.. and back to work! Sorgligt nog. Fast snart är jag ledig (på tisdag) då har jag bara 3 dagar kvar till semestern och jag blir så glad varje gång jag tänker på det :-)



Få bli bekväma myskläder idag..!

Men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0